Shoppen holder ferielukket i denne uge (29). Ordre modtages, men vi sender først igen i uge 30

OFFICIEL NORDAL ONLINESTORE     FRAGT KUN 29,-     FRI FRAGT V/KØB OVER 499,-     LEVERING 1-3 DAGE     30 DAGES RETURRET

Handelsbetingelser

Handelsbetingelser for Nordal Onlinestore 

Når du handler på www.nordal.dk, handler du med Nordal Onlinestore, og du accepterer samtidig vores handelsbetingelser, som du kan læse herunder.

Oplysning om virksomheden

Nordal Onlinestore
v/Nina Simonsen
Haldrupvej 68, Søvind
DK - 8700 Horsens

Mail: kundeservice@nordal.dk
Tlf: +45 2268 0020

CVR: 38224174

Priser

Priser er angivet i danske kroner (DKK) og er inkl. moms. Nordal Onlinestore tager forbehold for udsolgte varer, prisændringer og evt. fejl på hjemmesiden.

Bestilling

Du kan bestille varer hos Nordal Onlinestore alle ugens dage. Vi ekspederer ordrer i den rækkefølge de kommer ind, og pakker og sender alle hverdage. Har du kommentarer til din ordre, så skriv det venligst i kommentarfeltet når du bestiller.

Betaling

Nordal Onlinestore modtager betaling med:
- Dankort, VISA/Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard, Maestro
- Mobilepay
- ViaBill (del betalingen over flere måneder)
- Bankoverførsel

Ønsker du at betale via bankoverførsel, bedes du kontakte os inden bestilling.

Uanset hvilken betalingsmulighed du vælger, så opkræver vi ikke ekstra gebyrer. Når du betaler med betalingskort, vil beløbet først blive trukket endeligt fra din konto, når varen er sendt. Hvis du har bestilt flere varer, og én af varerne er i restordre, trækker vi først betalingen for denne vare, når varen afsendes.

Sikker betaling med E-pay

Hos Nordal Onlinestore foregår alle kortbetalinger gennem E-pays krypterede SSL (Secure Socket Layer) betalingssystem. Det betyder, at dine betalingskortoplysninger er beskyttet og krypteret, og at uvedkommende ikke kan aflæse dine kortoplysninger under transaktionen med NETS. Nordal Onlinestore får ikke kendskab til dine kortoplysninger, kun om transaktionen bliver godkendt eller ej.

Hvad er ViaBill?

ViaBill er for dig, der ønsker at dele betalingen over flere måneder. Med ViaBill kan du købe varen nu, og betale senere - i mindre bidder. Du betaler et mindstebeløb, som du kan se hvor meget er, ved at klikke på "betal i små bidder" på produktsiden, inden du lægger varen i kurven, men du vælger selv, om du vil betale mere pr. måned. Du får automatisk en konto, som du valgfrit kan bruge på flere end 2.000 danske webshops. 

Sådan handler du med ViaBill:
- Læg varerne i kurven, gå til betaling og vælg ViaBill som betaling.
- Indtast de øvrige basis oplysninger i check ud og gå til "betaling".
- Nordal Onlinestore sender dig dine varer, og ViaBill sender dig en velkomst e-mail, og du betaler senere.

Bekræftelse

Efter din bestilling vil du modtage en bekræftelse på den e-mail, som du har oplyst ved bestilling. Hvis du ikke kan se ordrebekræftelsen i din indbakke, så check venligst i "reklame" eller "uønsket mail".

Levering & fragtpriser i Danmark

Vi ekspederer ordrer i den rækkefølge de kommer ind, pakker og sender alle hverdage, og leverer selvfølgelig, så hurtigt vi kan.

Hos Nordal Onlinestore tilbyder vi levering enten med GLS Danmark, som er en af de førende pakkedistributører i Danmark, eller med fragtfirmaet DSV.
Dine fragtmuligheder for de valgte produkter, vil blive vist ved check ud.
Du vil få besked så snart din pakke er afsendt, og ved forsendelse med fragtfirmaet DSV har du mulighed for at følge din leverance online via track & trace.

Fri fragt:
Vi tilbyder fri fragt ved alle køb over 499,- DKK, og leverer disse varer enten med GLS Danmark eller med fragtfirmaet DSV. 

Ved køb under 499,- DKK er fragtprisen:
- Fragt til GLS pakkeshop 29,- DKK
- Fragt til erhvervsadresse 29,- DKK
- Fragt til privatadresse 49,- DKK

Pakker:
Pakker leveres med GLS Danmark til nærmeste pakkeshop, erhvervsadresse eller privatadresse.
Når din pakke er ankommet med GLS Danmark til din pakkeshop, vil du modtage enten en sms eller en e-mail om, at du kan afhente din pakke i den valgte pakkeshop. Du vælger selv denne pakkeshop ved check-ud. Du kan afhente pakken samme dag som du får besked. Du har 10 hverdage til at hente pakken i, indenfor pakkeshoppens åbningstider. Når du henter pakken, skal du medbringe pakkenummer samt legitimation.

Større forsendelser på paller:
Større forsendelser på paller leveres med fragtfirmaet DSV til dørtrin/fortovskant (alle brofaste øer i Danmark).
Dvs. at du selv skal stå for at få varen båret ind/op. Det er muligt, på eget ansvar, at få varen stillet i garage, carport, udhus eller vindfang. Skriv i kommentarfeltet hvis du ønsker dette.
Ved levering med fragtfirmaet DSV til ikke brofaste øer, vil der blive opkrævet et ekstra fragttillæg på 350,- DKK.
Vi vil kontakte dig vedr. opkrævning af ekstra fragttillæg.
Levering med DSV sker på hverdage mellem kl. 8.00 - 16.00. Du vil modtage en mail med et trackingnummer, så du kan følge leverancen, og du har mulighed for at blive adviseret via et opkald inden levering.

Check emballagen for evt. skader
Varerne er altid pakket godt ind, men ved modtagelse af dine varer, er det vigtigt, at du kontrollerer, om der er skader på emballagen. Hvis det skulle være tilfældet, er det meget vigtigt, at du noterer dette på fragtsedlen inden du kvitterer for din vare, da det dermed er fragtfirmaets ansvar, hvis der skulle være sket en transportskade.

Leveringstid

Leveringstiden er 1-3 dage. Ved sygdom, ferie eller helligdage, eller hvis GLS eller DSV er forsinkede, kan der forekomme længere leveringstid. Under udsalg og i højsæsoner kan leveringstiden også være lidt længere. Skulle du mod forventning ikke modtage din pakke indenfor en uges tid, så kontakt os venligst, så vi sammen kan tracke og få fundet din pakke.

Afhentning af varer

Det er også muligt at afhente din bestilling på vores firmaadresse. Du vælger dette ved check-ud, når du bestiller. Vælger du selv at afhente dine varer, vil du modtage en mail, når varen er pakket og klar til afhentning.

Afhentning kan ske på hverdage mellem 10-14 på vores firmaadresse:

Nordal Onlinestore
Haldrupvej 68, Søvind
DK - 8700 Horsens

Forsendelse til udlandet / International shipping

Ved bestilling af varer til udlandet, bedes du tage kontakt til os pr. e-mail eller tlf. vedr. bestilling samt leveringsomkostninger.
For international shipping please contact us by e-mail or phone re. order and the exact shipping costs.

Fortrydelsesret

Du har altid 30 dages fortrydelsesret på varer købt hos Nordal Onlinestore. Dette gælder såfremt varen sendes tilbage i ubrugt stand og i original emballage. Hvis du har bestilt flere varer i samme ordre, og vi ikke kan levere varerne samtidig, løber fortrydelsesfristen, fra du modtager den sidste del af din ordre. Du skal selv afholde fragtomkostningerne, ved tilbagesendelsen af et køb du har fortrudt.

Hvis du fortryder dit køb, skal du:
Udfylde den returformular som var med i din forsendelse og vedlægge den varen, som skal være forsvarligt pakket, og derefter aflevere eller sende den til:

Nordal Onlinestore
Haldrupvej 68, Søvind
DK - 8700 Horsens

Ønsker du selv at aflevere en returvare, skal det ske på vores firmaadresse på hverdage mellem kl. 10-14.
Vær opmærksom på, at returvarer ikke kan sendes til os pr. efterkrav eller uden omdeling.
Har du ikke længere returformularen, kan du hente den her: returformular

Husk at du selv bærer risikoen for varen indtil vi modtager den. Gem derfor din kvittering for afsendelse vedr. din returvare. Beløbet for varen bliver tilbageført til dig, så snart vi har modtaget varen, dog eksklusiv evt. fragtomkostninger. Hvis du returnerer dele af en ordre, der udløste fri fragt, og totalbeløbet derefter når under grænsen for fri fragt, vil fragten blive fratrukket den/de returnerede varers beløb.

Tilbagebetalingen vil ske via samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion.

Reklamation

Som kunde hos Nordal Onlinestore har du 2 års reklamationsret på varer købt hos os.
Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen alt afhængig af den konkrete situation. Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at fejlen/manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter at du har konstateret manglen. Reklamerer du indenfor 2 måneder, efter at manglen er opdaget, vil reklamationen være rettidig. Er reklamationen berettiget, refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger, som du måtte have i forbindelse med returnering af varen.

Før tilbagesendelse af en vare med reklamation bedes du venligst tage kontakt til os på kundeservice@nordal.dk eller på tlf. 2268 0020.

Når en vare sendes retur pga. reklamation, bedes du oplyse, hvad problemet er, så detaljeret som muligt. Husk at varen skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, vedlæg retursedlen som fulgte med din forsendelse, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger. Har du ikke længere returformularen, kan du hente den her: returformular
Vær opmærksom på, at vi ikke modtager pakker sendt til os pr. efterkrav eller uden omdeling.

Varen sendes til:

Nordal Onlinestore
Haldrupvej 68, Søvind
DK - 8700 Horsens

Personlige oplysninger

Dine personlige oplysninger som navn, adresse, telefonnummer og e-mail bliver ikke videregivet eller gjort tilgængelige for tredjemand.
De bruges udelukkende til behandling af din ordre, og alle oplysninger bliver opbevaret forsvarligt og fortroligt, og er kun tilgængelige for betroede medarbejdere hos Nordal Onlinestore.

Cookies

Vi bruger cookies på vores hjemmeside, også fra 3. part som f.eks. Google Analytics, men ingen personlige data bliver gemt.
Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om, hvordan du bruger siden, så vi kan forbedre den for dig og alle andre kunder. Hos Nordal Onlinestore bruges cookies primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Klagemuligheder

Hvis du vil klage over dit køb, bedes du rette henvendelse til Nordal Onlinestore. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive klage til relevante nævn på området. En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens
Center for Klageløsning
Carl Jacobsensvej 35
2500 Valby

Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.
EU-kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her: http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adr: kundeservice@nordal.dk

Øvrigt

Nordal Onlinestore tager forbehold for udsolgte varer, tryk- og tastefejl, prisændringer eller -stigninger, forkert prissætning samt udgåede varer.

Copyright

Alle tekster, billeder, design og anden grafik på denne hjemmeside tilhører Nordal Onlinestore samt vores samarbejdspartner Nordal A/S, hvorfor dele af websitet ikke må sælges, videregives, kopieres eller lign., med mindre det er aftalt med os.

Kundeservice

Du er altid velkommen til kontakte os, hvis du har spørgsmål til en vare eller andet.

Mail: kundeservice@nordal.dk

Tlf: +45 2268 0020

Telefontiden er mandag – fredag kl. 10 - 16.

Mails bliver besvaret løbende.