Levering & fragtpriser i Danmark

Vi ekspederer ordrer i den rækkefølge de kommer ind, pakker og sender alle hverdage, og leverer selvfølgelig, så hurtigt vi kan.

Nordal.dk tilbyder levering enten med GLS Danmark, som er en af de førende pakkedistributører i DK, eller med fragtfirmaet DSV.
Dine fragtmuligheder for de valgte produkter, vil blive vist i check ud.
Du vil få besked via mail, så snart din pakke er afsendt.

Fri fragt:
Vi tilbyder fri fragt i Danmark ved alle køb over 499,- DKK, og leverer disse varer enten med GLS Danmark eller med fragtfirmaet DSV.
Fragtfri forsendelse med GLS tilbydes til enten pakkeshop, erhvervsadresse eller til din privatadresse.
Det er den billigste fragtmulighed vi tilbyder gratis, og til hvilket sted afhænger af vægten på ordren. Den gratis fragtmulighed vi kan tilbyde, vil blive vist i check-ud.

Ved køb under 499,- DKK er fragtprisen:
- Fragt til GLS pakkeshop 49,- DKK
- Fragt til erhvervsadresse 69,- DKK
- Fragt til privatadresse 69,- DKK

Pakker:
Pakker leveres med GLS Danmark til nærmeste pakkeshop, erhvervsadresse eller privatadresse.
Når din pakke er ankommet med GLS Danmark til din pakkeshop, vil du modtage enten en sms eller en e-mail om, at du kan afhente din pakke i den valgte pakkeshop. Du vælger selv denne pakkeshop ved check-ud. Du kan afhente pakken samme dag som du får besked. Du har 10 hverdage til at hente pakken i, indenfor pakkeshoppens åbningstider. Når du henter pakken, skal du medbringe pakkenummer samt legitimation.

Større forsendelser på paller:
Større forsendelser på paller leveres med fragtfirmaet DSV til dørtrin/fortovskant - så langt som en pallerløfter kan komme til hoveddøren - og til alle brofaste øer i Danmark.
Dvs. at du selv skal stå for at få varen båret ind/op. Det er muligt, på eget ansvar, at få varen stillet ved døren, på terrasse, i garage, carport eller udhus. Skriv i kommentarfeltet hvis du ønsker dette, men vær opmærksom på, at en palleløfter skal kunne køre dertil på et lige underlag (fliser eller asfalt).
Levering med DSV sker på hverdage mellem kl. 8.00 - 16.00 ca.  Du har mulighed for at blive adviseret via et opkald inden levering.
DSV leverer varen hos dig på en engangspalle, som de ikke tager med retur. Pallen ikke har nogen værdi, og skal blot efterfølgende bortskaffes.
VIGTIGT: Fragtfri levering finder kun sted én gang til modtager. Hvis modtager ikke er hjemme eller kan kontaktes som aftalt, eller hvis forsendelsen ikke kan stilles som aftalt, eller modtager evt. nægter at modtage forsendelsen, så vil vi opkræve betaling for den ekstra fragtudgift det forårsager, og evt. for returfragten til vores firmaadresse.
Ved levering med fragtfirmaet DSV til ikke brofaste øer, vil der blive opkrævet et ekstra fragttillæg på 350,- DKK.
Vi vil kontakte dig vedr. opkrævning af dette ekstra fragttillæg.

Check emballagen for evt. skader
Varerne er altid pakket godt ind, men ved modtagelse af dine varer, er det vigtigt, at du kontrollerer, om der er skader på emballagen. Hvis det skulle være tilfældet, er det meget vigtigt, at du noterer dette på fragtsedlen inden du kvitterer for din vare, da det dermed er fragtfirmaets ansvar, hvis der skulle være sket en transportskade.

Leveringstid
Leveringstiden er normalt ca. 1-3 dage. Ved sygdom, ferie eller helligdage, eller hvis GLS eller DSV er forsinkede, kan der forekomme længere leveringstid. Under udsalg og i højsæsoner kan leveringstiden også være lidt længere. Skulle du mod forventning ikke modtage din pakke indenfor en uges tid, så kontakt os venligst, så vi sammen kan tracke og få fundet din pakke.

Afhentning af varer
Det er også muligt at afhente din bestilling på vores firmaadresse. Du vælger dette ved check-ud, når du bestiller. Vælger du selv at afhente dine varer, vil du modtage en mail eller en opringning, når varen er pakket og klar til afhentning.

Afhentning kan ske på hverdage mellem kl. 8-15 på vores firmaadresse:

Nordal Onlinestore
Haldrupvej 68, Søvind
DK - 8700 Horsens

 

Returnering og reklamationer i Danmark

Returnering
Du har altid 30 dages fortrydelsesret på varer købt på Nordal.dk. Dette gælder såfremt varen sendes tilbage i ubrugt stand og i original emballage. Varerne skal være forsvarligt pakket, og returneres sammen med retursedlen herunder, inden 30 dage for modtagelse. Køber bærer fragtomkostningerne i forbindelse med returnering. Vær opmærksom på, at returvarer ikke kan sendes til os pr. efterkrav eller uden omdeling. Nordal modtager ikke returpakker sendt til en pakkeshop.

Ønsker du selv at aflevere en returvare, skal det ske på vores firmaadresse på hverdage mellem kl. 8-15.

Husk, at du selv bærer risikoen for varen indtil vi modtager den. Gem derfor din kvittering for afsendelse vedr. din returvare. Når vi har modtaget varen, vil beløbet for varen blive tilbageført til dig indenfor 10 dage, dog eksklusiv evt. fragtomkostninger. Tilbagebetalingen vil ske via samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion.

Reklamation
Hvis du imod forventning skulle modtage en vare med fejl eller mangler, eller hvis varen ikke svarer til din bestilling, og dermed fremsendte faktura, bedes du venligst kontakte os hurtigst muligt på support@nordal.com. Oplys dit ordrenr. og hvad problemet er, så detaljeret som muligt. Vedhæft venligst foto af varen. Hvis reklamationen bekræftes pr. e-mail, bærer Nordal omkostningerne i forbindelse med leveringen af en erstatningsvare. Haves erstatningsvare ikke, vil det betalte beløb blive krediteret indenfor 10 dage.

Husk at varen skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, vedlæg retursedlen herunder, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
Vær opmærksom på, at vi ikke modtager pakker sendt til os pr. efterkrav eller uden omdeling. Nordal modtager ikke pakker sendt til en pakkeshop. Ønsker du selv at aflevere varen, skal det ske på vores firmaadresse på hverdage mellem kl. 8-15.

Hvis varer sendes retur pga. reklamation, og denne reklamation ikke er blevet bekræftet skriftligt af Nordal pr. e-mail, eller hvis reklamationen ikke kan bekræftes, bærer køber omkostningerne for returfragten. Alle varer på shoppen er omfattet af den danske købelovs regler om 2 års reklamationsret.

 

Vedlagte retursedel i din pakke er nødvendig i forbindelse med vores administration af returvarer. Alle varer skal returneres med en udfyldt returseddel til følgende adresse:

 

Nordal Webshop

Haldrupvej 68, Søvind

DK-8700 Horsens

 

Hvis du har spørgsmål er du altid velkommen til at kontakte os på support@nordal.com